22 mar 2012

Jak pielęgnuje włosy.

Witam,


Dziś o tym jak pielęgnuje włosy. Poświęcam im ostatnio więcej uwagi ale moje włosy są zbyt uparte żeby szybko rosły :( Są cienkie i delikatne. Długość ok. 53 cm. 

Ostatni raz obcięte końcówki koniec kwietnia 2011.
Włosy farbuje co dwa miesiące na czarno. (ponieważ pojawiają się jasne odrosty - a jestem naturalną blondynką). 
Nie suszę suszarką, nie prostuję. 

Co używam obecnie:

fot. Donna

Szampony
- Herbal Care Farmona (kupuje na zmianę skrzyp polny, żeń-szeń, brzozowy, miłorząb japoński, pokrzywowy) Recenzja TU
- Dove repair therapy - włosy zniszczone
- Bielenda szampon błotny z glinką ghassoul - powitanie z Afryką - włosy osłabione, zniszczone, wypadające (niedługo recenzja na temat tego szamponu)

Odżywki
- Garnier Natural Care - olejek z awokado i masło Karite - włosy suche i zniszczone,
- Ziaja - odżywka intensywna odbudowa do włosów zniszczonych,
- Joanna z apteczki babuni - odżywka wzmacniająca, ekstrakt ze skrzypu i rozmarynu

Spray
- Mrs. Potters Ekspresowa odżywka z aloesem - ułatwia rozczesywanie b/s - włosy suche i zniszczone, 

Wcierki 
- Jantar do włosów i skóry głowy Recenzja TU
- Woda brzozowa Isana Recenzja TU

Oleje
- olejek rycynowy Recenzja TU

Pianki
- Matrix design pulse - pianka bardzo mocno utrwalająca 

Suplementy i herbaty ziołowe
- tabletki skrzyp polny (160 tabletek - skończę kurację 31 marca)
- vita plus multiwitamina + żelazo - tabletki musujące 
- magnez blumag jedyny
- herbata ze skrzypu polnego - pije 2 na dzień (piję od miesiąca)
- herbata zielona - pije 3 na dzień (piję odkąd pamiętam) 
- rumianek - (piję bo lubię od czasu do czasu)

Masaże skóry głowy
ok. 10 minut dziennie raz lub kilku minutowe w ciągu dnia 

Maści i płyny na skórę głowy od dermatologa 
(raz na jakiś czas mam problemy ze skórą głowy, która się łuszczy)
- maść z wit. A
- diprosalic maść 
- dermovate płyn 

Na relacje z fotek chcę jeszcze jakiś czas poczekać. Daje sobie czas do wakacji, żeby jeszcze podrosły i było widać różnicę. Cierpliwości :D

fot. Donna


pozdrawiam,

Donna

13 komentarzy:

  1. sporo tego! też używam wielu kosmetyków do włosów ;)
    zapraszam do obserwowania! buziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi sie wydaje, że to mało...
    oglądając włosomaniaczki i ich zbiory to robie wielkie wow :))
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niedługo będę zaczynać olejowanie:)

    jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/02/jest-was-juz-150-czyli-moje-drugie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakim olejkiem zaczniesz pierwsze olejowanie? :)

      Usuń
  4. u mnie gości tylko olejek rycynowy.. nie narzekam, b.dobrze się zmywa :)
    ale zastanawiam się nad czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam masło kokosowe i wyciąg z czarnej rzepy, sama stosuję taką kurację co prawda dopiero od dwóch tygodni, ale widzę efekty. Niedługo pojawi się wzmianka na moim blogu o tych kuracjach, także zapraszam do odwiedzenia :) Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zaglądnę i przeczytam o tej kuracji :))

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie olejek rycynowy wystarcza :)
    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam nakładasz czy dodajesz jeszcze coś do niego (jajko+nafte)?
      ja nakładam sam

      Usuń
  8. Oj masz tych cacuszek na włoski ze ojoj )) Osobiscie zabrałabym ci tą wcierke jantar ;)) poluje na nia klka miesiecy i znalezc u siebie jej nie moge ;((
    Może kiedys mi sie poszcześci ;))
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga ))
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda ciężko kupić tą odżywkę. Ja też się rozglądam już za drugim opakowaniem bo naprawdę warto ją używać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu nabyć tego jantara;) wszyscy go polecają. Mam saponics farmony i też fajny jest, ale nieco obciąża. Odżywkę joanny i garniera miałam i byłam bardzo zadowolona, zamierzam do nich wrócić. Z szamponu Herbal Care pokrzywa nie jestem zadowolona, zbyt słabo myje jak dla mnie, obciąża, nie wymywa oleji. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne kosmetyki :D :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...