26 sie 2012

Recenzje od Setare cz. II - Olej palmowy

Witam,


Dziś recenzja na temat oleju palmowego, którego dostałam w ramach przetestowania od firmy Setare, a mianowicie od dark_lady - ślicznie dziękuję :)
Pierwszy raz miałam do czynienia z olejem palmowym. 

Kilka informacji o samym oleju palmowym.
Inf. pochodzą ze strony helfy.

Olej palmowy, podobnie jak kokosowy, jest jednym z najpopularniejszych olejów roślinnych na świecie. Olej palmowy wyciskany z pestek owocu drzewa Elaeis Guineensis, czyli olejowca gwinejskiego, ma barwę pomarańczową, z powodu wysokiej zawartości karotenu.
W temperaturze pokojowej ma postać gęstego, miękkiego masła o neutralnym, lekkim zapachu. Ma właściwości nawilżające, oraz wygładzające, odżywia skórę bardzo suchą, dojrzałą i popękaną. Polecany jest do każdego rodzaju skóry, zwłaszcza z tendencjami do przesuszenia. Doskonale natłuszcza i uelastycznia. Masaż z zastosowaniem tego oleju przynosi skórze wiele wspaniałych korzyści pielęgnacyjno-relaksujących. Działa przeciwzapalnie, przeciwobrzękowo, łagodząco, przyśpiesza regenerację tkanek. 

Polecany jest do każdego rodzaju skóry, zwłaszcza z tendencjami do przesuszenia. 
Olej palmowy jest znany z powodu zastosowania do produkcji luksusowych mydeł.

 Nierafinowany olej palmowy jest lepszy od rafinowanego ponieważ zawiera między innymi: betakaroten, koenzym Q10, witaminę A i E.

Właściwości:
- odżywcze
- nawilżające
- wygładzające
- tonizujące
- źródło witaminy A i E
- antyoksydacyjne
- obniża stężenie cholesterolu
- obniża ryzyko zachorowań na raka
- chroni przed miażdżycą, działanie antyzakrzepowe
- zapobiega arteriosklerozie i zawałom serca
- opóźnia proces starzenia

Zastosowanie:
- spożywcze
- pielęgnacyjne
- kosmetyczne



Odlewkę oleju dostałam w takim oto pojemniczku. Dodatkowo oblepiony taśmą dla bezpieczeństwa.



Konsystencja taka na pół płynna, kolor pomarańczowy. Po nałożeniu na skórę głowy też jest pomarańczowy, farbi skórę głowy - jak spłukiwałam woda była żółta, aż byłam zaniepokojona, czy dobrze zmyje i czy później nie będę mieć głowy i włosów pomarańczowych ;D ale nie - wszystko ładnie się zmyło. Jedynie to zapach mi nie przypasował, nie podoba mi się. 



Mój plan jaki sobie opracowałam na weekend zaczął się od wczoraj gdy na noc dość mocno popsikałam włosy eliksirem z green pharmacy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych. Eliksiru dałam dość dużo, aż włosy miałam mokre. Zrobiłam dwa razy masaż głowy po 10 minut. Dziś nałożyłam olej palmowy - trzymałam ponad godzinę (niestety zapach mi się nie podoba i nie wytrzymałam dłużej). Umyłam włosy syossem bez silikonów (opakowanie zielone) oraz nałożyłam balsam do włosów przeciw wypadaniu - olejek łopianowy z Green Pharmacy - trzymałam ok. 30 minut. Wysuszyłam naturalnie czyli bez suszarki. Efekt poniżej :)



Głowa w dół ;D 
zdjęcia zrobione dzisiaj


Tu chciałam pokazać, że włosy się błyszczą :) 
fot. zrobiona bez lampy w świetle dziennym



Włosy po oleju palmowych są bardzo miękkie w dotyku, błyszczą się, zapach oleju niestety czułam nawet jak zmywałam balsam łopianowy. Włosy b.dobrze się rozczesywały. Są lśniące w świetle dziennym, dobrze się układają. Do gustu nie przypadł mi jedynie zapach :( bleeee ;D
ale dla pięknych włosów czyż nie warto się poświęcić? 

Zapraszam do sklepu 






pozdrawiam,

Donna


19 komentarzy:

  1. Ale włosy masz po nim świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czaje sie na ten olejek,bardzo wiele osob go poleca!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszelkim olejom i wcierkom do włsów mówie - JAK NAJWIĘCEJ!!!!
    A kudełki masz miodzio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie ten olejek.
    Masz cudne wlosy :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości są bardzo cienkie, nie wiem jak je wzmocnić, żeby były grubsze albo gęściejsze..
      dziękuję :)

      Usuń
  5. Ale masz piękne włosy*-*
    Też uwielbiam olej palmowy, ale głównie w zastosowaniu na twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli są efekty to i zapach można przeboleć :P piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz włosy Donna. Szkoda,że ten olej tak brzydko pachnie ale skoro daje tak dobre efekty to musisz wytrzymać:))

    OdpowiedzUsuń
  8. warto się poświecić :) cudowne masz wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam olej kokosowy i z tego co widzę to efekty są identyczne, uwielbiam go za zapach, który naprawdę długo się na włosach utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o takim zastosowaniu tego oleju.
    Efekt ładny ale ja jakoś nie mogę się przekonać do nakładania na głowę, włosy olejów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej jakie włosy !:) Musze wypróbować kiedyś ten olej palmowy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. aaale masz włosy :D oddawaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje za komentarze :) czyta się je na prawdę miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz piękne, długie włosy ;) oleju palmowego w czystej wersji jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Także nie miałam okazji używać oleju palmowego, ale mam wrażenie, że tego typu specyfiki obciążają włosy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetne włosy i zaciekawiłaś mnie tym olejkiem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...