27 gru 2012

Luksja Creamy shea butter & honey, zakupy + nowe przesyłki

Witam,


Jeden z moich ulubionych żelków na zimę - Luksja Creamy shea butter & honey. Jest to już moje drugie opakowanie. Rok temu myłam się nim u siostry i tego roku postanowiłam zakupić dla siebie, ponieważ skradł moje serce. 
Zapach długo utrzymuje się na skórze, konsystencja kremowa, dobrze się pieni i myje. Jak po każdym żelku ja i tak używam balsamu bądź masła, gdyż sam żelek nie nawilży nam dobrze skóry.
Jest to wersja z masłem shea i miodem. Zapach idealny na zimę, bo takie zapachy lubię w tym okresie. Jest to wersja, która ma 500 ml więc spokojnie wystarczy na cały miesiąc ;) przynajmniej dla mnie... 


Od producenta:

"Otul swoją skórę kremowym żelem pod prysznic Luksja Creamy Shea butter & honey. Żel wzbogaciliśmy odżywczym ekstraktem z miodu i masłem shea. Oba składniki znane są ze swych właściwości odżywczych i nawilżających, wpływają na utrzymanie właściwego poziom nawilżenia skóry. Poczuj jak Twoja skóra z dnia na dzień staje się gładsza i piękniejsza"



Skład: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-39, Glycerin, Propylene Glycol, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Styrene/Acrylates Copolymer, Disodium EDTA, Citric Acid, Sodium Benzoate, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Geraniol, Linalool (14.10.2010)


Znacie? a może coś innego polecicie z boskim zapachem z żelków? Na zimę wolę coś kremowego.


Kilka nowych żelków pod prysznic zakupionych ostatnio + prezenty 
od lewej: 
- dove spray - uwielbiam powracam do niego co roku w grudniu, jak dobrze pamiętam to już moje trzecie czy nawet czwarte opakowanie (dostałam od siostry) 
- dove szampon do włosów silk sleek gładkie jak jedwab przywraca gładkość - włosy niesforne. Szampon również dostałam od siostry - jako włosomaniaczka przyjmę wszystko co dotyczy włosów :)
- Oriflame Sparkle in Paris balsam rozświetlający 
- żelki isana miodowy i figa i pomarańcza z perełkami olejku - brzmi nieźle ;D
- johnsons body care żelek migadałowy 
- bielenda cyprys + cedr anty cellulit aromatyczna kąpiel wyszczuplająca 




Dzisiejsze przesyłeczki :)
Od firmy Lambre dostałam do testów pełnowartościowy zafoliowany, nowy kosmetyk z linii  TTO LINE - Linia z olejkiem drzewa herbacianego, żel do mycia twarzy do skóry tłustej i mieszanej 120 ml (30zł)

pl.lambre.eu



Druga przesyłka z dermopHarma - zostałam wybrana do przetestowania maseczki 4D i peelingu enzymatycznego w ramach wielkiego testu konsumpcyjnego organizowany na fb.
www.facebook.com/dermopharmapl



Za przesyłki serdecznie dziękuję. Maskę 4D na pewno w weekend przetestuję - idealnie przyda się przed sylwestrem :) 




pozdrawiam,

Donna


12 komentarzy:

  1. mam ten żel PAris ale jeszcze nie stosowałam :P
    luksji miałam inne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo przepadam za zapachem miodu w kosmetykach ;p
    Udanych testów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie kupilam zapach z Oriflame tej samej wersji i stoi w pokoju ale słąbo pachnie cos ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam świra na punkcie żeli pod prysznic :) Mam spory zapas, a i tak zawsze skuszę się na jakiś nowy :) Tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, żel kusi samym zapachem, brzmi pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten żel, ale o innym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten żel oraz ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Luksje :)

    Gratuluję współprac! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kremowe żele pod prysznic, ale tego jeszcze nie miałam.
    muszę wypróbować, bo zapach jest kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Luksję :)

    jakie świetne paczuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Johnsons body care żelek migadałowy jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...