25 cze 2013

Lato z Plusssz Care Lekkie Nogi firmy Polski Lek S.A. krótka zapowiedź.

Witam,


Tydzień temu dostałam propozycje od Agencji Werner i Wspólnicy  o przetestowanie Plusssz Care Lekkie Nogi firmy Polski Lek S.A.

Wczoraj odebrałam przesyłkę, z której się ucieszyłam, ponieważ w lecie bardziej niż kiedy indziej odczuwam zmęczone nogi czy to przy upałach, czy przy aktywnych dniach, gdzie nogi mają tendencję do opuchnięć i tego uczucia ciężkości. Zobaczymy czy produkt się sprawdzi, od wczoraj zaczęłam łykać. 1 tabletka na 1 dzień.




Informacje o produkcie:

"PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI to wyjątkowy preparat, który w swoim składzie zawiera aż 13 aktywnych składników: wyciąg z ruszczyka, diosminę, rutozyd oraz kompleks 10 witamin. PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI poprawia funkcjonowanie naczyń żylnych oraz skutecznie chroni je przed powstaniem obrzęków i stanów zapalnych. Idealny dla osób cierpiących na niewydolność żylną. Preparat znakomicie regeneruje zmęczone, bolące nogi. W naturalny sposób dba o zdrowie i atrakcyjny wygląd nóg. 


Obecność w preparacie PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI trzech substancji aktywnych (diosminy, rutozydu, wyciągu z ruszczyka) zapewnia siłę działania porównywalną z aż trzema monopreparatami.
                                                                                                                   
Bioaktywny wyciąg z ruszczyka – obkurcza ściany naczyń żylnych, likwiduje stany zapalne.
Zmikronizowana diosmina (specjalna rozpuszczalna forma diosminy) – wzmacnia i uszczelnia naczynia krwionośne oraz poprawia elastyczność ścian żył.
Rutozyd – zapobiega zakrzepom żył. Poprawia elastyczność naczyń krwionośnych.


Wieloskładnikowa formuła preparatu PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI zmniejsza zagrożenie niewydolnością żylną. Preparat likwiduje ból oraz uczucie „ciężkich nóg”.
PLUSSSZ CARE w szczególności powinny stosować osoby wykonujące pracę stojącą lub pracujące na siedząco (w biurze bądź przy komputerze), osoby otyłe, u których zwiększona objętość tkanki tłuszczowej utrudnia odpływ krwi z kończyn dolnych.

Jedno opakowanie PLUSSSZ CARE LEKKIE NOGI zawiera 30 tabletek
cena opakowania to: ok. 29 zł
Dawkowanie: 1 tabletka raz dziennie
Produkt dostępny w aptekach".


Dodatkowo w przesyłce znalazłam malutki notesik :)
Dziękuję agencji za przesyłkę oraz Pani Beacie za miły kontakt e-mailowy.



Czy znacie ten produkt?




pozdrawiam,

Donna

13 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy tego produktu, nie przyda mi się narazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałoby mi się czasem coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej mi by się bardzo ten pluszzz przydał- czasem mam tak ciężkie nogi że ho ho ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już skończyłam testy, jak masz ochotę zapraszam na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam propozycję testowania, ale póki co moje nogi mają się dobrze :-). Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem czy się sprawdzi ..
    czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na moje spuchnięte nogi byłby idealny ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. to daj znać jak się sprawdzi! Ja mam takie spuchnięte nogi..także coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooooooooooo mi by się przydały lekkie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś biorę się za opisanie jego recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...