20 kwi 2015

Youngy 20+ Energetyzująca pianka myjąca do twarzy i oczu od Lirene.

Witam,


Ostatnio coś często sięgam po pianki do oczyszczenia buzi. Nawet w denku pokazywałam, że zużyłam dwie. Dziś więcej o Myjącej piance do twarzy i oczu Youngy 20+ od Lirene. 

Skuteczna pielęgnacja w rytmie Brazylijskiej samby!
Buenos Dias!

Energetyzująca pianka myjąca do twarzy i oczu:
* skutecznie oczyszcza
* odblokowuje pory
* gwarantuje przyjemne odświeżenie
* dodaje energii


CZY TEN KOSMETYK JEST DLA CIEBIE?
Energetyzująca pianka myjąca z serii Youngy 20+ jest odpowiednia dla wszystkich typów cery; szczególnie polecana dla osób młodych 20+. Chcesz poczuć atmosferę gorącego karnawału w Rio? Szukasz kosmetyku, który zapewni Twojej skórze witalność i blask?
Energetyzująca pianka myjąca z serii Youngy 20+ to niezwykłe połączenie kompleksowej pielęgnacji twarzy z egzotyczną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów. Oparta na bazie podbudzającej guarany, która zawiera więcej kofeiny niż kawa! Pianka nie podrażnia wrażliwych okolic oczu, dzięki czemu jest bezpieczna również dla osób noszących szkła kontaktowe. 

Innowacyjne składniki:
Ekstrakt z guarany - jest bogatym źródłem pobudzającej kofeiny; orzeźwia i odświeża skórę; reguluje wydzielanie sebum; wspomaga regenerację.
Witamina E - działa silnie przeciwrodnikowo; poprawia elastyczność; wzmacnia strukturę skóry; hamuje procesy starzenia.
Olej sezamowy – łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia; głęboko nawilża.


Moja opinia:
Pianka bardzo gęsta, mięsista, zbita. Jak na piankę myjącą - bardzo mi się w niej ta konsystencja spodobała, bo nie znikała szybko z ręki. Było jej bardzo dużo, nawet przy małej aplikacji, ona wręcz rosła na ręce. Zapach jak dla mnie zbyt intensywny jeśli chodzi o mycie buzi. Owocowo-słodki i taki hm cukierkowy. Piankę traktowałam jako coś co szybko odświeży mi buzię, oczyści i da przyjemny relaks. Pianka nie radzi sobie z myciem mocnego makijażu. (Podkład zmyje ale tuszu już nie). Minusem jaki dostrzegłam było to, że moja skóra na policzkach i w okolicach nosa zaczynała się przesuszać (niby to dobrze dla cery tłustej) ale jednak czułam dyskomfort w ściągnięciu się tych okolic - szybko ratowałam się nawilżającym kremem. Pianka jest mega wydajna. 


Lubicie pianki do mycia buzi?



pozdrawiam,

Donna  

6 komentarzy:

  1. Już dawno nie miałam żadnej pianki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z piankami w ogóle nie mogę dogadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie pianki choć głównie do koszyka wpadają mi żele :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglada, może sie skusze :)
    pozdrawiam
    I.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam pianek do mycia twarzy, jestem ciekawa jakie to uczucie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...